BROKEN CASE?
CRACK?
LOOSE?
Assalamualaikum dan hello, okay harini admin nak share sikit
tentang masalah customer ni. Customer ni berama Zaim dan beliau menggunakan LENOVO
Y430P yang mengalami masalah BROKEN CASE. Masalah ini amat menyusahkan bagi
beliau kerana tidak selesa untuk buat kerja di luar kawasan. Kemudian beliau
terus whatsapp number kami dan memberitahu masalah yang dialaminya dan berharap
agar kami boleh selesaikan masalah LENOVO Y430P nya secepat mungkin.
Customer ni repeat repair kerana sebelum ini beliau pernah
LAPTOP adiknya yang mengalami masalah screen crack, setelah itu beliau berasa
berpuas hati melihat LAPTOP adiknya keadaan baik seperti LAPTOP baharu. Beliau
tinggal di SIMPANG AMPAT dalam 20 minit juga untuk datang KEDAI kami yang
berada di Bukit Mertajam ini.
PUNCA:
-Manufacturer
defect
-Human error
Semasa beliau hantar LENOVO Y430P KEDAI kami, technician
terus buat diagnosis dan puncanya technician inform kepada customer yang BROKEN
CASE dan perlu tukar yang baharu. Setelah berbincang dengan beliau, beliau
setuju untuk NEW CASE pada LAPTOPnya. Selepas selesai tukar NEW CASE baharu,
technician menerangkan servis yang kami lakukan atas LAPTOPnya. Terima kasih
kerana percayakan kedai kami ini. Semoga Zaim dapat buat kerja dengan lebih
lancar.
RESULT: Selepas technician NEW CASE. Zaim tidak perlu risau
lagi tentang masalah BROKEN CASE lagi.
Comments
Post a Comment