Repair Laptop Acer Aspire 4738


Acer Aspire 4738 merupakan antara model yang banyak juga masuk ke Ok Computer Solution. Pelbagai bentuk masalah yang ditemui. Kebanyakannya mempunyai masalah yang paling ditakuti oleh orang ramai iatu masalah tak boleh nak on, boleh on tapi no display, auto restart dan auto shutdown. Ini adalah merupakan gejala dimana laptop tersebut mempunyai masalah chipset grafik..


Sinonim dengan namanya, chipset grafik berfungsi untuk memberikan paparan atau display kepada laptop. Chipset grafik ini juga terletak pada motherboard, dan kami di Ok Computer Solution sangat pakar dalam meyelesaikan masalah ini.. Buktinya, kami sudah berjaya repair lebih daripada 100 buah laptop model ini dengan masalah chipset.

Pelanggan kami juga turut berpuas hati dengan servis yang Ok Computer Solution berikan. Ini kerana kami memberikan servis yang sangat menakjubkan kepada anda sehingga membuatkan anda tidak mahu memilih kedai yang lain lagi selain kami!!








artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair motherboard, acer aspire 4738, repair laptop, motherboard, computer repair, laptop repair, repair laptop motherboard, repair computer, motherboard repair, pc repair, computer repair services, notebook repair, laptop motherboard, computer shop, computer service, laptop motherboard repair, repairing laptop, computer repairing, ok computer solution

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.


Sekiranya anda hendak tahu lebih lanjut, call/whatsapp kami untuk membantu menyelesaikan masalah yang dihadapi

Comments